събота, 29 януари 2011 г.

Ах, този фарс. Полиция ? Не.

Веско Маринов може да пее, че родната полиция ни пази ... сигурно е така. Пази ни от това да имаме пари в джобовете си. Точно преди минута пред очите ми се разигра следната сценка :

Излизам от банята, отваря прозореца и поглеждам през него. Отпред двама катаджии са спрели кола (точно под прозореца ми). Шофьорът си говори с тях, усмихва се и се запътва към колата си. Тя не беше нова - Форд Фиеста, ако не се лъжа (не разбирам много от коли, а и не се сетих да я огледам). След секунди колата се засилва по пътя и родните ни полицаи се поглеждат и остават на мястото си.

Както ги гледам, виждам че единия подава на другия нещо. О, богове, каква изненада! Подава му пари. Вторият катаджия ги хваща и се оглежда подозрително наоколо. Е, явно е доста интелигентен и не се сети, че може някой да гледа от кооперацията на 10 метра от него. Подържа банкнотите за малко в ръката си и скришно ги пъхна в дясното си джобче. Двамата милиционери останаха за още минутка по местата си, но май аз предизвиках изоставянето на бойното поле. Как ? Като се изсмях, както съм си на прозореца. Този, който прибра парите се огледа и ме видя. Не знам дали това ми действие или желанието да ги похарчат, накара двамата трудоемки господа да закрачат нанякъде. И то с каква стъпка само! Наперени като пауни! Същинска красота.

А, да. Май забравих да спомена къде се случва всичко това, а ? Е, още една изненада : На булевард "Левски" точно след Софийски Университет. На 200 метра от мястото, където народните представители си "вършат работата". В центъра на нашата европейска и прекрасна столица.



Предлагам на Веско Маринов да направи и песен за даренията за полицията. Че и без това сме цял народ дарители, а те горките катаджии са толкова мили и любезни, че не искат да си кривят душата и приемат ли, приемат.

Няма коментари:

Публикуване на коментар